Facebook'tan Seçmeler :D

13.12.2010 19:58

Ne İnsanlar Tanıdım , Ev Telefonunu Arayıpda Nerdesin Diyen xD

Yiter Ya Yiter Ya Rahat Bırakın Şu Öğrencileri xD

OkuLdan ÖLü gibi GeLip Pc Başında CanLananLar xD

Para İle Satın Alamayacagım Tek Şey : Daha Çok Para xD :D

Suratının Şap Şup Şap Şup Öpülmesinden Nefret Edenler xD

E-okuLda iğrenç fotoğrafla,facebook'ta ki o muhteşem profil resminin arasındaki farka 'Evrim'' denir xD

BüLent Ersoyun 1 günLük MakyajıyLa 4 okuL boyanıR diyenLer xD

Eline Mikrofonu Alınca 7 Sülalesine Selam Yollamaya Başlayanlara Uyuz Olanlar xD

ProfiLim Biçim Biçim., öLürüm Ben Facebook için.. Annem bana düşmandır; PC başından kalkmadığım için :)hahahhaaha..xD

Bir ABC Üçgeninin iç açılarınn Allah Belasını Versin. :)

Ben Size 998954499994545241299 Kere Dedim Abartmayı Sevmem Diye xD

Okul Vakti Sabahları 1 dk uyumak..Öğrenci İçin 1 Saat gibidir xD

A$qhoomm.. / -Ağzının Ortasına KürekLe Vururum Kız Senin xD Amerikanmıyıq biz yaa yiter yaa xD

Milleti Öldüreceğine 2 Tekerlekli Bisiklet Sürmeyi Öğren Dingil ! :D

Erkek DeğiLmi Hepsi Aynı ' Diyen KızLar,Düzgün Olsaydınızda Bütün Erkekleri Tanımasaydınız ;)

Küçükken MisafirLiğe Gittiğinde ''Sen Artık Burada KaL ve Bizim Çocuğumuz oL'' Gibisinden Bi TekLif aLanLar xD xD

Geri

Sitede ara

© 2010 Tüm hakları saklıdır. Mert Akça - Adana